Friday 19 July 2013

Sugarscarf update

dulu aku pernah dengar pasal sugarscarf tapi tak pernah beli sampai la satu hari tu pergi seksyen 7 nak pergi muslimah clothing couture, ternampak signboard sugarscarf.

so balik tu google pasal sugarscarf tapi banyak shawl dah out of stock. lagipun masa ni aku tak pandai sangat nak pakai shawl, so tak beli apa-apa. masa tu aku beli tudung dari syazara boutique sebelah dengan muslimah clothing couture.

sampai satu hari tu sugarscarf fb page posted kat fb pasal new madison shawl. tu yg aku sakan membeli madison shawl tu  macam dalam post nih sugarscarf.

so lepas tu sugarscarf produce pulak inner innara. ini lagi awesome. maknanya boleh la beli shawl corak-corak pulak.

so sempena pembukaan sugarscarf nye outlet baru kat wangsa melawati, maka seminggu lepas tu aku pun terhegeh-hegeh la pergi. pergi berdua dengan siti hajar.

hasil tangkapan hari tu adalah satu shawl jazreen, satu shawl ayami, satu shawl kira, 3 shawl thara and4 inner innara. puas hati...muawahaha


so lepas ni nak beli nuri kaler hitam pulak sebab madison shawl kaler itam da takde stok kan..sedey!!!!!


tapi sebab dah sprained my ankle maka niat ditangguhkan.

*berdoa semoga nuri tak habis sebelum aku beli,amin.*

No comments:

Post a Comment