Sunday 3 November 2013

Sugarscarf: Aya Ombre best gila wei!!

ok, macam yang korang tau aku memang gilakan sugarscarf ni
so, haritu bil sugarscarf update post kat fb page depa, maka dan dan la bukak website sugarscarf
click,click eh eh tetiba lusa dah dapat tudung:) hehe

alhamdulillah..tudung sugarscarf ni memang best
kualiti awesome, pilihan colour pun menarik.

dari lebih kurang 10 warna yang ada, aku rembat 4 warna yang menawan kalbu aku masa tu..

jom layan gambar




aku beli 4 helai

shawl ni jenis lebar dan panjang
hujung dia curvy
jadi memang nice je tutup dada
material : chiffon. untuk warna hijau pink, teal green brown tu chiffon dia lebih lembut in comparison to purple and red black tu
senang nak pakai dan bentuk awning dia.
jarang sikit kalau direct lighting tapi sebab dia panjang
dan bila ko lilit tak la jarang

aku pakai ni guna inner neck innara, so memang tak nampak leher langsung



ni colour hijau pink




ni colour red black



ni colour teal green brown 


ni warna purple




kesimpulan? puas hati dan berbaloi!!

No comments:

Post a Comment