Sunday 12 January 2014

Salty Caramel Praline Cake SEDAPPPPPP giler!!


haha..meleleh tak tengok?????
member aku post gambar kek ni masa birthday dia
dia beli kat member dia
sebenarnya aku beli ni masa anniversary kahwen aritu
so entry ni dah berkepuk lamanya..haha

aku beli kat alyssa's cakes and bakes
ada delivery sekali tau

nama kek ni SALTY CARAMEL PRALINE CAKE
sedapnya ya ampun ko memang tak fikir weighing scale dah
pergi mampus nak gemok ke apa
sebab...memang sedap giler..

harga dia rm 95- berat estimated 3kg
besar lagi dari kek secret recipe
aku tambah malteaser kat dalam tu yang biji

untuk hidden treasure dalam tu ko boleh pilih apa ko suka
ko nak M&M boleh, ferrero rocher boleh, kit kat boleh apa-apa la yang ko suka

tambah hidden treasure malteaser ni add rm 20
delivery rm 30

total rm 95+20+30 = rm145

ada orang rasa mahal tapi aku rasa tak sebab berbaloi dengan rasa, kuantiti (aku perlukan seminggu nak makan kek ni anak beranak denga nmaid sekali) dan kualiti termasuk delivery
hantar pakai lori yang ada peti ais tau.
delivery seluruh semenanjung malaysia tau!

dan menu dia ada banyak
ko boleh order kek seketul bagak ni atau dalam jar
menu dia termasuk walnut carrot cake, cheese cake, brownies..macam-macam laboleh tengok kat fb page dia

dah malas nak cerita, ko layan je gambar tangkap leleh nih!
contact number ada kat bawah
*ni bukan entry berbayar ke iklan
aku memang nak share dengan korang sebab kek ni memang sedap!








contact number Alyssa's cakes and bakes -
http://www.facebook.com/alyssasbakes
tel : 0192666160

No comments:

Post a Comment