Sunday 12 January 2014

Satay station Ampang : Drive Thru

sejak satay haji samuri dah kurang nih aku jarang gila makan satay
sampai satu hari tu nurse tempat kerja aku bawak sate
amazingly sate daging lagi sedap dari satay ayam
lembut dan tak liat dan sedap cukup rempah dan saiz besar

rupanya dia beli kat satay station selayang
memandangkan kat ampang pun ada cawangan satay station so haritu aku ajak husband pergi

rupanya ada drive thru weh
macam MC D lak
macam cendol bakar kuala selangor pun ada..hehe

so kitorang pun try la beli via drive thru ni
diorang takde la speaker or kaunter amik order

all uneed to do is just queue je kereta ko
nanti awek cun sate tu datang amik order

harga tak ingat
tak silap aku rm1.40 sebatang untuk daging
ayam serius aku tak ingat

so lepas siap nanti dia hantar kat kereta then bayar la




tu orang yang tengah bakar sate





tu kereta depan kitorang



satay station ampang ni terletak kat jalan besar ampang

kalau ko datang dari KL, lepas waterfront ampang just teruskan journey and ko akan nampak satay station ni belah kiri just before traffic light ke hulu langat/ taman tasik/ taman tasik tambahan

No comments:

Post a Comment