Wednesday 27 August 2014

Calaqisya: Zahra shawl ala-ala crumple gittew

untuk sesetengah orang maybe aku ni ketinggalan zaman
tapi aku still nak share sebab aku rasa tudung ni best gila

tudung ni aku beli kat calaqisya
Calaqisya ni adalah butik yang famous dengan busana muslimah yang rekaannya sangat stylish, sesuai untuk orang muda dan pemilihan warna yang lebih kearah pastel colours dan.......affordable untuk golongan muda-muda yang masih belajar or baru bekerja

design nya tak terlalu heavy, maknanya takde la ko rasa bila pakai tu orang tegur 
"wah doktor, nak pergi kenduri ke??".....*hangen* haha

design dia just nice untuk ko pergi jalan-jalan, pi beli barang dapur or buat baju raya or buat baju pi kenduri pon bley

ok tu cerita baju dia iaitu jubah-jubah dia


tapi la ni aku nak cerita hal shawl dia
calaqisya ni terkenal dengan maggie shawl dia

dan selepas tu dia keluarkan satu lagi shawl iaitu zahra shawl

aku jatuh cinta deep deep dengan zahra shawl seriously




ko nampak tak crumple tuh?
hah tu yang differetn nya
bila terletak atas kepala dia nampak macam pakai crown

kalau ko nak bertunang ke apa ko letak la apa2 hiasan terus jadi dah *perfect*

selit sikit gambar dengan pujaan hati I ekeke

ni gambar poyo
tapi sebab nak tunjuk yang dia labuh memang tutup dada


dan kalau ko pusing sikit sebebnarnya dia memang akan tutup bahu jadi macam tudung labuh

dan tudung ni basically almost opaque
dan biasanya tak payah pakai inner ninja ke apa
scarf biasa je cukup

harga dia aku tak ingat sebab lama dah beli
kalo tak silap rm39
memang affordable...

love much!


k bye!

No comments:

Post a Comment