Wednesday 13 August 2014

Review bokitta chic- wild bouquet

aku ada satu je tudung bokitta ni
ni pun terbeli sebab tengah boring
selak-selak fashionvalet lama-lama tertarik
dan terbeli...haha boleh gitu?

ok bokitta ni ada beberapa pattern
voila
voila maxi
chic
chic maxi

ni maksudnya design potongan tudung ye, bukan corak pada tudung
tudung tu sendiri material kain dan design corak semua bergantung, ada cotton, etc

bokitta ni best sebab dia tak payah pin
kalau ikutkan pakainye pon tak payah inner lain macam gambar kedua
tapi sebab muka aku tembam aku pakai inner innara from sugarscarf

ok berbalik pada patter tudung ni
untuk voila - tak cover dada, dan bahagian belakang pun pendek
voila maxi - pattern sama tapi cover dada
chic - c0ver dada tapi belakang pendek dan banyak ropol atas kepala
*ala kalo ko tengok minah arab pakai shawl kan tebal je atas kepala, ha..chic tu gitu la kekdahnya

chic maxi- design sama macam chic tapi belakang dia labuh

 ni aku pakai dengan inner innara
ni pattern, design wild bouquet
warna macam cream with dark brown gitu

ni aku pakai dengan inner yang dia bagi


overall aku suka bokitta ni sebab senang
takyah ko nak terhegeh -hegeh nak lilit lepas solat especially bila ko solat kat surau kat public kan
tapiiiiiiiiii.............harga dia berpeluh wei rm119
mahal la untuk poket aku
sebab aku suka beli tudung banyak so kalo mahal gini tamau la..mahaiiii
tapi tudung dia best...cane tuh???

3 comments:

  1. Assalam.. sis nk letgo tak tudung ni saya berminat. Wassap sis +60102211790

    ReplyDelete
  2. salam..sis klu nk letgo text saya 0196156503😊😊😊

    ReplyDelete
  3. salam..sis klu nk letgo text saya 0196156503😊😊😊

    ReplyDelete