Wednesday 13 August 2014

Review Sleek Blush : Pomegranate and Rose Gold

baru-baru ni masa aku tengah google nak cari barang NYX online, aku terjumpa satu website nih
usha punya usha tengok diorang ada jual brand sleek jugak
dan hati aku terjatuh cinta pandang pertama dengan blusher diorang

tapi sebab ni first time aku dengar so aku bukak review, memang ramai orang kata bagus dan best..

sebab suka dan murah so aku beli dua iaitu 

shade pomegranate dan rose gold
kiri: pomegranate
kanan: rose gold

 ok ni gambar depan bekas. sangat sleek kan? oh i like!


 ni close up shade pomegranate. warna maroon.
sangat pigmented. bila ditenyeh dengan jari, warna dia bold tapi bila apply dengan berus ke pipi, warna dia just nice untuk naikkan blush effect

 close uo untuk rose gold. warna ni ada shimmer effect and peachy pink macam tu kaler dia. 
ada orang review kata kaler dia on the cheek sebiji macam NARS orgasm.
so kalau tak mampu beli NARS, sleek blush rose gold ni salah satu pilihan terbaik



kanan: pomegranate
kiri: rose gold


ok, happy trying peeps! link dia ada kat bawah ni


k,bye

No comments:

Post a Comment