Thursday 28 August 2014

Jatuh Cinta dengan Cotton Wideshawl

selain dari zahra shawl dari calaqisya
aku sekarang sangat into pada cotton wideshawl

ok, cotton wideshawl ni kalau ko jenjalan pegi tesco ke giant ke
ko akan nampak ramai orang jual
murah-murah ada dalam rm10
yang mahal sikit pun ada rm15

tapi ko kena hati-hati tak semua kualiti dia sama ok

aku dah pernah beli yang harga rm10 kat kiosk tapi kualiti hampeh gila
susah gila nak bentuk tudung kat muka
ye la aku kan ada masalah dunia iaitu muka lebar macam pinggan
so tudung yang mudah dibentuk amat crucial

jadi untuk aku, aku memang beli kat sorang je
iaitu @localoca.my
@localoca.my ni vendor kat @thesupernini

aku pergi kat kedai @thesupernini kat bangi tu senang
benda dah depan mata boleh pilih, try, test semua

walaupun harga cotton wideshawl dia harga rm10 je tapi puas hati tauuu

satu, kain dia sejuk tak panas
dua, senang nak bentuk kat bahagian muka
tiga, sangat lebar so boleh buat macam-macam gaya








sebenarnya kalo ikutkan memang boleh jadi tudung labuh macam ni ha

amacam?ada rupe ustajah tak???

k, bye!

1 comment:

  1. Salam sis... kalu nk let go sugarscarf madison wassup sy ye.. 0125442429

    ReplyDelete